Budeme velmi rádi, posílíte-li naše řady. Staňte se našimi příznivci (členy)!

ANKETY
ANKETY
• Sesuv a uhlí na D8 • VOLNÁ KRAJINA • VRT • Výstavba jezů na Labi • Zrušení ŘVC • Dotace rejdařům místo jezů? • Pálení kalů v Čížkovicích • Nový ředitel ŘVC • Vrácení EIA na ŘVC • ŠEFARA (ředitel ŘVC) • Jaderné elektrárny • Zdržení dostavby D8 • Starosta Libouchce • Starosta Libouchce (předvolební) • Výjimky ze zákazu a MŽP • Úsporné žárovky • Šrotovné • Močůvka CPI u Žďárku • Kdo má nejblíž k PP? • Předseda SZ • CPI Žďárek • ANKETA O KÁCENÍ ALEJÍ • PREZIDENT ČR • Severočeský ropák • Úpravy Labe • Prolomení limitů těžby uhlí • Dostavba D8 v Českém středohoří • Globální oteplování • Tunel Kubačka na D8 • Větrné elektrárny • Foldyna a Aubrecht • Nezákonné pokácení jeřábů českých kvůli D8 • Zákrok proti Kateřině Jacques • Virtuální volby • Strana zelených • Ministr Ambrozek a jeho poradce
Ještě před výběrem trasy D8 provedlo ŘSD v Českém středohoří (z našich daní) geologický průzkum. Po zahájení výstavby pak byli státní zaměstnanci z ŘSD údajně překvapeni
1. "objevem" uhlí pod trasou,
2. sesuvem nad Prackovicemi,
3. ujížděním tělesa dálnice.
V roce 2005 řada politiků (Kubera, Doubrava, Foldyna atd.) urputně brojila proti vedení D8 tunelem prý proto, že by se nestihl termín dokončení v r. 2008.

Byla trasa D8 zvolena přes sesuvné území a ložisko uhlí záměrně, aby stavební lobby mohla "nasávat" miliardy ze státního rozpočtu?


spíše ano


65
spíše ne


8


další ankety
Přihlášení:

Jméno:

Heslo:
Divoká řeka místo jezů!

E-SHOP
Podpořte nákupem


PŘÍBĚH PŘEDKA. Pouť k úsvitu života (Richard Dawkins) POSLEDNÍ 3 KS
555,-

Virtuální výstava


Galerie


Nepřehlédněte


ANKETY > VRT

VRT

Začíná se mluvit o výstavbě vysokorychlostní železnice se dvěma dlouhými tunely (26 km pod Krušnými horami a až 17 km pod Českým středohořím), která by výrazně odlehčila současné železnici vedoucí klikatícím se labským údolím. Tím, že je kapacita této tratě údajně vyčerpána, argumentují zastánci výstavby jezů na Labi. Pokud by se tedy postavila nová železnice, jeden z hlavních argumentů pro stavbu jezů by padl.

Prezentace záměru ZDE.

Jste pro výstavbu nové železniční tratě Drážďany - Ústí n. L. - Praha, která by sloužila i nákladní dopravě?



ANO
263
NE
20
(C) 2006 - 2018 Přátelé přírody, o. p. s. | Webmaster | Powered by Rosettedesign